O mne

Volám sa Andrea a šitie ma sprevádza skoro celý život. Nie som žiaden profesionál, som len nadšený amatér :D
Blog som si založila ako svoj postrehovník a prehľadnú zbierku odkazov na kadečo, čo s patchworkom súvisí.
Alebo aj nie celkom.
Ak niekomu moja zbierka pomôže v začiatkoch šitia patchworku, alebo šitia všeobecne, budem rada.
Dopozašívania :D
Andri

piatok 6. januára 2017

Krátka správa od šijacieho stroja.

Milé čučvorky, želám vám mnoho tvorivých síl v roku 2017.






 Sviatky sú za nami a ja by som mohla pridať fotografie darčekov, ktoré som tvorila pre svojich blízkych. Mohla...  Keby som zodpovedne dokumentovala všetko, čo vytvorím.
Ukážem vám aspoň niečo málo, čo som stihla pred darovaním odfotiť ;-)




 Dva vankúšiky na želanie. Zadanie znelo - niečo vo farbách lila - fialová.  Myslím, že farbami som sa trafila a vankúše už robia parádu u svojej novej majiteľky.



Tento vankúšik som šila celkom náhodou. Objavila som výšivku psíka a ostatné sa už pýtalo samé.
Šila som ho z jemného pracieho kordu, top je podšitý termovýplňou - výšivky pôsobia plastickým dojmom.




Tieto dva obrusy som ušila komplet asi za štyri dni. Objavila som prácu úžasnej Ann Brauer a jej diela ma nadchli natoľko, že som to proste musela vyskúšať.



Zatiaľ čo farby menšieho obrusu sa mi na fotke podarilo zachytiť pomerne verne...



...



... tento väčší odolal mojim snahám o zachytenie čo najreálnejších odtieňov.

Práca s pásikmi sa mi páči, nevylučujem, že v budúcnosti sa do pásikovania ešte pustím.





Posledný obrázok časovo vlastne patrí dopredu.
Pôvodne som vám chcela ukázať moje pokusy s tieňovým trapuntom inak, ale nakoniec som sa mu rozhodla venovať samostatný príspevok, ktorý zverejním čoskoro.  Samozrejme s fotonávodom.
Na tieňové trapunto je odborníčka Geta Grama a na jej majstrovstvo sa nechytám, ale i tak sa rada púšťam do nových techník.

Majte sa krásne a aby ste nezabudli - Dopozašívania ;-)
Vaša Andri

3 komentáre:

Ďakujem za návštevu a želám krásne tvorenie :)