O mne

Volám sa Andrea a šitie ma sprevádza skoro celý život. Nie som žiaden profesionál, som len nadšený amatér :D
Blog som si založila ako svoj postrehovník a prehľadnú zbierku odkazov na kadečo, čo s patchworkom súvisí.
Alebo aj nie celkom.
Ak niekomu moja zbierka pomôže v začiatkoch šitia patchworku, alebo šitia všeobecne, budem rada.
Dopozašívania :D
Andri

streda 11. januára 2017

Snehulienka a 12 mesiačikov

Prečo Snehulienka a 12 mesiačikov? Odpoveď je ľahká. Pretože rozprávky a patchwork majú mnoho spoločné. V oboch prípadoch sa celok skladá z rôznych dielikov a v závere máme zaujímavý výsledok.
Klik na obrázok Vás dostane do obchodíku GITART


















Snehulienka sa v rámci kombinovania rôznych možností dostala do kontaktu s mesiačikmi a zapáčilo sa jej.
Projekt rozbieha Gitka - gitart - na svojej FB stránke - Patchwork - čarovanie s látkami
Snehulienku a vysvetlenie nájdete TU

Podrobnosti i u Gitky - gitart - v obchodíku 

Prvý blok - Január - tu


Môj január :


Dopozašívania ;-)
Andri












4 komentáre:

  1. To je ale roztomilý! Čekala jsem, co se na mě vyloupne Snehulienku a ono tohle! Krásná práce, obdivuju tvoje šikovné packy! :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jani, skús si to aj Ty :-D Šikovná predsa si ;-) Keby niečo, poradím ;-)
    Ďakujem Ti

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu a želám krásne tvorenie :)