O mne

Volám sa Andrea a šitie ma sprevádza skoro celý život. Nie som žiaden profesionál, som len nadšený amatér :D
Blog som si založila ako svoj postrehovník a prehľadnú zbierku odkazov na kadečo, čo s patchworkom súvisí.
Alebo aj nie celkom.
Ak niekomu moja zbierka pomôže v začiatkoch šitia patchworku, alebo šitia všeobecne, budem rada.
Dopozašívania :D
Andri

streda 18. januára 2017

Slnovrat - blok 5 - Gramma Anna’s Basket

Opäť je tu streda a nový blok od Pat Sloan zo Solstice challenge.

Gramma Anna’s Basket
Gramma Anna’s Basket

Polené štvorce a uprostre aplikácia košíka.
Zverejňujem zatiaľ schému, keď blok ušijem, doplním ho.












Držím palce, milé čučvorky ;-)
Dopozašívania :-D
Andri


Aktualizácia 22.01.2017
Dnes som konečne ušila piaty blok Slnovratu. Aplikáciu som sa rozhodla urobiť ručne.
Ešteže som nevedela do čoho idem. S ručným aplikovaním sa asi kamarátiť nebudem, ;-)


Gramma Anna’s Basket

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za návštevu a želám krásne tvorenie :)